søndag 2. mai 2010

2.mai.2010

søndags morgen og jeg våkner 9.30 :O *off*
går var den store garasjefesten;) det ble faktisk en
stor sukse vil jeg tørre å si! per-kenneth, tarald og geir-martin hadde satt opp presenning tiligere på ettermiddagen, satt opp annlegg,grill å vedtønne til bål ;)

så når folk kom var vi godt hyret med både tjukke vinterbukser,jakker, varmekjeldress,luer,våtter ++ så her finnes det
ikke dårlig vær men bare dårlige klær;)

så garasjetaket var fylt med masse godt humør, go mat og drikke og selvfølgelig utrulig godt humør ;D så full fest til onkel politi kom rundt ett eller noe slikt:P
men må jo avslutte som ifjor :P

så idag er det pakking til jeg skal til tromsø med lille prinsen min, så skal vi i
barndåp til lille angelicaprinsessen idag på kaffe <3 blir så koselig<3

savner lille prinsen min kjempemasse som er på avlastningen denne helgen:(
men imorgen skal jeg opp til avlastningen, så blir vi hentet med ambulansen rundt halv ni så bærer det opp til tromsø sykehus på kontroll! :)

XTRAVAGANZA 1uke + 1dag idag:)
dette går greit, jeg må bare vise at jeg kan;)
har selvfølgelig lyst til å putte masse mat i munnen, men i grunn
og bunn har jeg ikke behov for det for jeg er ikke sulten når jeg tar shakene!
men dette går opp og ned, av å til er lystene kjempestore og av å til går det kjempebra;) SÅ HER ER DET KUN VILJESTYRKE SOM GJELDER!! hadde aldri trodd jeg hadde noe som kunne kalles det :P

men dette blir bra så jeg skal stå på, her må jeg bare være positiv;)

ha en kjempefin søndag alle sammen <3 ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar