onsdag 28. april 2010

28.april.2010

å dagene går og ukene flyger;P
tia går så utrolig fort!
dagen idag har gått til jobb å så trene etterpå i lag med mariell skogvold:)
deilig å føle at man gjør noe..

ettermiddagen har vært rolig, marita å kristine har vært innom å tatt en røyk:)
men på kvelden fikk jeg besøk av berit, kjempekoselig å bare prate shit
å se paradise hotel! :)

XTRAVAGAZA dag 5,
idag har vært en helt fin dag, men på formiddagen har jeg begynt å følt
sult.. men når jeg har tenkt over det å samlet meg litt kjenner jeg at jeg egentlig ikke er sulten, men at jeg bare rett og slett har løst på noe å putte i munnen. så utover ettermiddagen har den sultfølelsen gitt seg ;D
så imorgen er en ny dag å håper på en super dag da å :)

ha en fortreffelig kveld alle sammen <3
snart mørkt å natt her i huse, bare se ferdig bones ;D <3

*elske dæ gutten min, du betyr så utrolig mye for meg*
kjempegla jeg har deg i livet mitt å at vi har fått vår nydelige lille isak<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar