mandag 26. april 2010

26.april.2010

så var ennu en dag over :)
dagen idag har vært kjempebra i bunn å grunn;)
på morgenen kom veronica på besøk, så jeg laget henne frokost (egg og bacon)
så satt vi bare å pratet shit til hun kjørte meg på jobb <3

dag 3 i XTRAVAGAZA-dietten.. går veldig bra, har romlett litt i magen men
går over alle forventninger!! var på jobb fra 11.30 til 16.30 så rett etter det var det opp til friskhuse for i samtale med instruktøren! så vi gikk igjennom det som er leksen til neste mandag! ja du leste rett, her får vi lekser :p *hehe*
så var det å sette opp ett treningsprogram som jeg kan bruke:)
å helt til syvende å sist i slutten var det å træne litt!

så da var det rett i dusjen når jeg kom hjem,
så nå er det sovan å tv på programmet mitt for kvelden! :)

ha en super kveld alle sammen! :)

<3elsker dere guttene mine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar