søndag 25. april 2010

25.april.2010

jeg vet jeg er treg i å skrive her:/
men lover å bli bedre, må "loggføre" litt mere nu, så man husker :p
for igår begynte jeg nemlig på XTRAVAGANZA:)
så nå er det shake shake shake på meg i 10uker fremover! ikke så mye som en liten tyggis får jeg spise, men greit nok det.. man lærer å kontrolere det man har lyst på;p

så nå skal jeg ta 2shake om dagen, som til sammen blir 500kcal daglig.
så igår lørdag 24.april var startsdatoen :) dagen gikk helt greit, var ikke sulten men helt utrolig hvor mye syken spiller inn og hvor ofte det bare er det at man vil ha!!

DAG 2, altså idag.. en kjæmpefin dag! har vært lamme kjæresten og lilleprinsen ute å gått tur. haggla og snedde selfølgelig (ikke så hyggelig) :p *hehe..
men det går overaskende bra det her, greit det kun er dag 2 men jeg tar en dag av gangen å roser meg selv ;) *flinke meg*
nå har jeg nettopp drukket "kvelds-shaken" min, egentlig var jeg utrolig nok ikke sulten, men 3shake om dagen må man ha så da var ikke valget stor :p

så for de som har ett "problem" med overvekt slik som jeg vil si jeg selv har anbefaler jeg xtravaganza! jeg angrer ikke ett sekund på at jeg har meldt meg opp til dette! takker marielle så mye som på ett sett vis "pusha" meg.. har flere venner som også går/hold på/har gått på xtravagaza som er veldig fornøyd!

så dette er for meg en god start på ett nytt og sunnere liv <3
nå skal jeg ta kveld her i stuen, søvnen er utrolig viktig nå for meg:)
så håpe alle har ei fortreffelig natt!! <3<3sweet dreams<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar