tirsdag 27. juli 2010

28.juli.2010

I dag og imorgen igjen så er det overtaking av huset :D
håpe alt går på skinner nå slik at vi får det som planlagt;)
har pakket og pakket her, føles ut som vi ikke er begynt men
på eskene å dømme har vi pakket en god del :p *hehe*

frida og jens hadde isak igår så vi fikk pakket, så vil bare si nok en gang:
TUSEN TAKK, det betyr så mye <3

idag blir det nok videre pakking!
men vurdere sterkt å dra til byen å kjøpe meg en paraply!
ja, det skal jeg gjøre idag, så klamt og varmnt som det er til tider
nå så er d greit å ha når det regner, for ikke om jeg vil gå med jakke :p

så nå er det kos lamme lille prinsen min til jeg skal på jobb:)
å selvfølgelig går det på å se thomas toge :p

kos dere masse, for det skal nemlig jeg! :)
ha en finfinfin dag;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar