mandag 22. mars 2010

22.mars.2010

jaja, så var det på han igjen!
isak er ikke helt i form, så han er innlagt på narvik sykhus for observasjon
og så skal han få litt intravinøs over natta så han får litt væske i kroppen :)
så forhåpentlig vis får han komme hjem igjen imorgen!

så dagen idag har vært jobb og sykhus.. så nå er både jeg og kjæresten veldig sliten.
snille kjæresten er på sykhuset å venter på nattevakten, mens jeg fikk dra hjem å slappe av.. fortvilet over at lillegutten skal være syk, hadde vi ennå bare kunne hatt han hjemme å pleid han sjøl :(

gleder meg til den dagen kommer hvor vi kan ha isak hjemme på natten!
vi er vant til at han sover på bolig å det er helt greit siden han trives der å vi er veldig fornøyd med personalet <3 men selfølgelig er det et stort savn å ha han hjemme på natten. det å kunne legge han i senga si her hjemme, å kunne stå opp av at han vekker oss!
men slikt er vårt liv, å sånn blir det framover en stund affal!
men uansett er jeg glad i det livet jeg har sammen med kjæresten og lille prinsen vårres! :)

så nå er det avslapping og vente på kjæresten :)
ha en kjæmpefin kveld alle sammen, elske vænnan og familien min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar